top of page
חיפוש

הגדרת אזור משלוח על המפה

על מנת להגדיר את האזור הגאוגרפי על המפה, נשתמש ב MyMaps של google להגדרת השטח, נייצר ממנו קובץ ואת הקובץ הזה נטען למערכת באזור הפצה. ! שימו לב את הקובץ שתייצרו לא תוכלו לפתוח ולראות, זהו קובץ מפות - MyPips תדע לקרוא מתוכו את המידע.

איך יוצרים שטח גאוגרפי למשלוחים (פוליגון) ?

צפו בסרטון הדרכה הקצר כדי לקבל הבנה במה מדובר ואז במשיכו לפעול לפי ההוראות.


  1. במחשב שלכם, התחברו ל – MyMaps. עליכם להיות מחוברים לחשבון גוגל, במידה ואינכם, תופנו להתחברות לחשבון (לא ניתן לבצע פעולה זו מהטלפון)

  2. צרו מפה חדשה ותקראו לה MyPips Maps

  3. צרו שכבה חדשה (לחיצה על כפתור “add layer”) וקראו לה בשם של האזור משלוח אותו אתם מעוניינים ליצור

  4. לחצו על צור קו > הוסף קו או צורה והתחילו לצייר את השטח ושמרו. * השטח חייב להיות מצולע סגור (פוליגון) * על כל שכבה צריך להיות מוגדר רק הפוליגון (ללא סימון נוסף אחר או פוליגון נוסף באותה שכבה) MyPips ממליצים: שמרו על פשטות – אזור המשלוח צריך להיות פוליגון פשוט יחסית. מצאו שטחים גנריים כמו פארק / כביש ראשי / ים שמפרידים בין אזורים והשתמשו בהם כגבול. בנוסף, תחילה סמנו את גבולות השטח מורחב, ולאחר מכן ערכו אותו להתאמת הגבולות. עריכת צורה נעשת כאשר הצורה במצב עריכה (ראו תמונה או סרטון) לחיצה על נקודה מוגדרת (מסומנת בלבן) בצורה והזזתה.

  5. יצאו את הצורה לקובץ: - לחצו על ה 3 נקודות ליד שם המפה > ״export to lml/kmz״ - בחרו את השכבה אותה אתם מעוניינים לייצא - סמנו את האפשרות השנייה: “export as KML instead of KMZ. does not support all icons” - לחצו על הורדה

  6. חזרו על הפעולה 3-5 עד לכל אזורי המשלוח * כדאי לוודא שאין שטחים חופפים

  7. העלו את הקובץ שיצרתם עבור האזור המשלוח במערכת MyPips. הכנסו ל ניהול חנות > הפצה. בחרו את האזור משלוח הרלוונטי > עריכה > טענו את הקובץ בסיום הטעינה > לחצו הצגה על מפה וודאו שזה האזור משלוח שרציתם.


עריכת אזור ב MyMaps

הורדת הקובץ למחשב




העלאת הקובץ בתוך אזור המשלוח ב MyPips

לחצו על ״העלאת קובץ אזור חדש״


דגשים לשימוש ב MyMaps

  • אם יש לכם יותר מ 10 אזורי משלוחים תצטרכו לפתוח מספר מפות. כל מפה תומכת ב 10 שכבות בלבד.

  • במקרה ואתם פותחים יותר ממפה אחת מומלץ לטעון את האזורים שמהווים גבול שוב גם במפה החדשה, כדי לוודא שאין חפיפה.

375 צפיות0 תגובות
bottom of page